• Imprimeix

Funcions

  • Adquirir, gestionar i difondre recursos d'informació d'acord amb les necessitats d'investigació del personal del Departament de Salut.
  • Preservar, organitzar, difondre la documentació científica produïda pel Departament de Salut i donar accés a aquesta documentació al personal investigador i docent, als professionals de l'àmbit sanitari i a tota la ciutadania interessada en general.
  • Potenciar i facilitar el consum d'informació científica mitjançant recursos propis, recursos accessibles gràcies a plans de cooperació entre biblioteques, préstec interbibliotecari i l'accés a la informació electrònica a través de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).
  • Guiar, formar i assessorar els usuaris i usuàries en la recerca i recuperació de la informació crítica que necessiten. I orientar-los en l'ús de les eines bibliogràfiques més adients a les seves necessitats.
  • Fomentar la col·laboració entre les biblioteques i els centres de documentació de l'especialitat.
  • Totes aquelles altres que dintre del seu àmbit d'activitats ajudin a millorar les funcions fins ara esmentades.
Data d'actualització:  03.10.2011